با بخشش اولیاء دم پرونده قصاص نفس در زندان ارومیه بسته شد

در آخرین روز شهریورماه با دعوت از اولیاء دم پرونده زندانی محکوم به قصاص نفس زندان ارومیه با عفو گذشت بسته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان آذربایجان غربی در آخرین روز شهریورماه با دعوت از اولیاء دم پرونده زندانی محکوم به قصاص نفس در شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف و با حضور مدیر و مددکاران اجتماعی زندان ارومیه با عفو گذشت بسته شد.

با اعلام واحد مددکاری اجتماعی زندان ارومیه زندانی ب. م که در سال ۱۳۸۳ که بعلت جوانی و عدم کنترل خشم با حمله به یکی از دوستان خود مرتکب قتل عمد گردیده بود بعد از تحمل ۱۸ سال حبس بخاطر عدم اجرای حکم قصاص از طرف خانواده مقتول این بار با مراجعات مکرر و پیگیری مددکاران اجتماعی و معتمدین محلی اولیاء دم در سی ام شهریورماه در دفتر شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف زندان ارومیه حضور بهم رسانده و بعد از اعلام آخرین تلاش ها برای توافق جهت اخذ رضایت تلاش مددکاری و متنفذین به ثمر نشست و خانواده اولیاء دم با گذشت از حق قصاص خود و با اعلام گذشت به عشق و علاقه حسین و راه حسین (ع) از خون مقتول گذشتدند.

خانواده مقتول با حضور همگی در دفتر مددکاری اجتماعی زندان ارومیه رضایت خود را به پرونده زندانی ب. م بعد از ۱۸ سال اعلام نمودند

مراتب بعد از صورتجلسه طی نامه ای به مراجع عالی قضایی استان و شعبه اجرای احکام دادسرای ارومیه ارسال گردید مددکاران اجتماعی در تلاش هستند تا مقدمات آزادی این زندانی با پیگیری روند رسیدگی و اعمال تخفیف مجازات از پرونده قضایی وی را مهیا سازند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha