رهایی زندانی سردشتی  از اجرای حکم قصاص بعد از 13 سال

پیرمرد 82ساله محکوم به اجرای حکم قصاص اهل شهر مرزی سردشت بعد از 13 سال تحمل حبس با مشارکت همدلانه مردم و مسئولین از اولیاء دم جلب رضایت گردید و تا اجرای حکم آزادی از محاکم قضایی استان در مرحله پایانی رسیدگی به مرخصی اعزام گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی پیرمرد 82ساله محکوم به اجرای حکم قصاص اهل شهر مرزی سردشت بعد از 13 سال تحمل حبس با مشارکت همدلانه مردم و مسئولین از اولیاء دم جلب رضایت گردید و تا اجرای حکم آزادی از محاکم قضایی استان در مرحله پایانی رسیدگی به مرخصی اعزام گردید.

ع. الف که در سال 88 بعلت نزاع مرتکب قتل عمدی در یکی از روستاهای مرزی شهرستان سردشت شده بود و طی مدت طولانی حبس بعلت عدم رضایت اولیاء دم بعد از 13 سال با وساطت و مراجعات مکرر ریش سفیدان محلی در قالب کمیته صبر با هماهنگی رئیس دادگستری ، دادستان ، قاضی شعبه اجرای احکام و رئیس بازداشتگاه سردشت و گفتگو برای صلح و سازش رضایت به عدم اجرای حکم قصاص نفس اخذ گردید و زندانی بعد از 13 سال حبس با مجوز قضایی به مرخصی اعزام گردید تا روند پایانی پرونده آزادی وی در محاکم قضایی استان رسیدگی و نتیجه نهایی برای اجرای آزادی ابلاغ گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha