پرتال سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، طبق قوانین جرایم رایانه‌ای متعهد می‌شود که اطلاعات شما کاربران عزیز را با استفاده از تمام امکانات و منابع خود محافظت نماید و این اطلاعات را در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارایه ندهد.

همچنین کاربران پرتال کاملا اختیار دارند اطلاعات شخصی خود را که به هنگام ثبت‌نام در اختیار ما قرار داده‌اند پاک نمایند. همچنین از کاربران درخواست داریم حتما موارد امنیتی را رعایت نمایند و هر زمان قصد دارند در جایی ثبت‌نام کنند یا اطلاعات شخصی خود را وارد نمایند به آدرس وب‌سایت توجه کنند چرا که پرتال سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور مسئولیتی در قبال لینک‌های خارج از سایت ندارد.

اطلاعاتی که هنگام مراجعه کاربران به پایگاه اینترنتی در اختیار سازمان قرار می‌گیرد، کاملا حفاظت شده و سازمان حریم خصوصی کاربران خود را تضمین می‎کند. اگر به هنگام استفاده از این پایگاه اینترنتی، از کاربران اطلاعاتی خواسته شود که هویتشان را آشکار کند، از این اطلاعات تنها براساس اصول مطرح‌شده در این بیانیه و برای اعمال خدمات، حفظ کیفیت خدمات و به‌منظور فراهم کردن آمار عمومی ناظر به استفاده از پایگاه اینترنتی استفاده می‌شود. ضمن اینکه همه شیوه‌های لازم به کار گرفته می‌شود تا امنیت اطلاعات مذکور حفظ شود.

این اطلاعات شامل اطلاعات هویتی (مانند آدرس ایمیل، نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن، آدرس منزل، آدرس محل کار، نام پدر، شماره همراه، نام شرکت، شناسه ملی، تاریخ تولد، مدرک تحصیلی، شماره دانشجویی)، اطلاعات تجهیزات سخت‌افزاری (مانند مشخصات رایانه و تجهیزات مرتبط) و اطلاعات نرم‌افزاری مانند سیستم‌عامل، نرم‌افزارهای مورداستفاده، آدرس IP، نوع مرورگر، زمان دسترسی و آدرس وب‌سایت‌های ارجاع‌دهنده)  است. اطلاعات کاربران از سوی سازمان به اشخاص ثالث فروخته نخواهد شد؛ به‌عبارت‌دیگر سازمان اطلاعات شخصی کاربران را بدون اجازه صریح آنان افشا نمی‌کند و به اشخاص ثالث ارائه نمی‌دهد مگر اینکه از طرف مراجع قضایی حکمی برای این کار دریافت کند.

تعهدات و مسئولیت‌های سازمان محدود به توانایی‌ها و امکانات سازمان بوده و در قبال اقدامات مجرمانه، حوادث و رویدادهای غیرمترقبه و یا اتفاقاتی که منتسب یا ناشی از اقدامات سازمان نباشد، مسئولیت و یا تعهدی ندارد. پایگاه اینترنتی سازمان ممکن است به سایت‎های دیگر لینک شود. ضروری است توجه کاربران را به این امر جلب نماید که وقتی از طریق این لینک‎ها از سایت سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور خارج می‌شوند، دیگر امکان کنترل بر سایر سایت‌ها وجود ندارد بنابراین، سازمان زندان‌ها و اقدمات تأمینی و تربیتی کشور درباره حفظ حریم شخصی و اطلاعاتی که کاربران در اختیار سایت‌های دیگر قرار می‌دهند، مسئولیتی ندارد و در این مورد باید به بیانیه حریم شخصی همان سایت مراجعه شود.

مبتنی بر این متن، اطلاعاتی همچون دفعات بازدید، مدت زمان بازدید،‌ نسخه مرورگر و بسیاری اطلاعات فنی دیگر تنها به منظور بهبود خدمات استفاده خواهند شد و ارتباطی با اطلاعات شخصی فرد نخواهد داشت. این اطلاعات تنها به عنوان بهینه‌سازی همین وب‌سایت استفاده خواهد شد.

همچنین مقالات این سایت ممکن است شامل محتوایی با منبعی متفاوت (ویدئو، تصویر، متن و…) باشند. اگر محتوایی از وبسایتی دیگر در وبسایت ما قرار بگیرد، عینا به شکلی که در همان وبسایت دیده می‌شود، منتشر خواهد شد.