زندگی دوباره به زندانی محکوم به قصاص نفس زندان خوی
ابراز خوشحالی رئیس زندان ، مسئولین و دادستان خوی بعد از اخذ رضایت اولیاء دم شهرستان خوی

در سپیده هشتم شهریورماه در محل اجرای حکم قصاص نفس زندان خوی نگرانی و استرس از عدم اجرای حکم قصاص و اخذ رضایت از اولیا ء دم بین مسئولین و کارکنان زندان ، دادستان و خیّرین حاکم بود تا تلاش های دلسوزانه برای رهایی انسانی برای فرصت زندگی دوباره فراهم گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی در سپیده دم اجرای حکم قصاص زندانی ع. ن حس همدلی دلسوزانه برای نجات زندانی بر فضای زندان خوی حاکم بود تا قدرت مومنانه مردم و مسئولین شهر دارالمومنین خوی بار دیگر حماسه مهرورزانه و انسان دوستانه را خلق نمود

زندانی ع . ن که از سال 98 در زندان خوی به اتهام قتل عمد منتظر اجرای حکم قصاص از سوی اولیا ء دم بود امروز با همیاری و همت مردم خیّر ، دادستان، مراجع قضایی و مسئولین زندان خوی طی رایزنی های مکرر و چندین ماهه با اولیاء دم و تلاش نوعدوستانه برای اخذ رضایت از اولیاء دم باعث شد تا ساعتی قبل از اجرای حکم خانواده اولیا ء دم با حضور در زندان در سپیدم موعد اجرای حکم قصاص رضایت خود اعلام نمایند.

با وساطت رئیس ، معاونین و همچنین مسئول پیگیری اخذ رضایت از زندانیان محکوم به قصاص نفس زندان خوی خانواده اولیاء دم مقتول ضمن اعلام رضایت و گذشت از حق خود متن رضایت نامه تنظیمی از سوی مددکاری اجتماعی را امضاء نمودند و موجبات طرح پرونده زندانی درادامه فرایند دادرسی برای اعمال تخفیف مجازات فراهم گردید .

انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha