مدیرکل جدید «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» سازمان زندان‌ها منصوب شد

پژمان پروین به عنوان مدیرکل «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» سازمان زندان‌ها معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی طی حکمی "پژمان پروین" را به عنوان مدیرکل جدید «دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی» این سازمان منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«جناب آقای پژمان پروین، با سلام و تحیت نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت "مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی" منصوب می‌شوید.

بی‌شک اشتغال و حرفه‌آموزی در زندان‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان اصلاح و تربیت زندانیان و در این دوره به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان محسوب می‌شود. با عنایت به اهمیت و حساسیت موضوع انتظار می‌رود در راستای اهداف عالیه سازمان، در چهارچوب شرح وظایف مصوب، ضمن بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و جمع‌آوری آمار و اطلاعات موردنیاز از امکانات اشتغال در سطح زندان‌ها و اردوگاه‌های کشور و تجزیه و تحلیل آنها، برنامه‌ریزی جامع و اصولی پیرامون اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان داوطلب کار، آموزش زندانیان واجد شرایط، توسعه امکانات اشتغال، تعمیر، تجهیز و نگهداری اماکن گام‌های موثر و ارزشمندی در جهت تحقق سیاست‌های سازمان در تمامی موارد بر مبنای روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی برداشته شود.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری‌های ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ‎(مدظله‌العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

لازم به ذکر است پژمان پروین پیش از این به عنوان مدیرکل زندان‌های استان خوزستان مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha