غلامرضا روشان مدیرکل زندان‌های استان خوزستان شد

با حکم رئیس سازمان زندان‌ها غلامرضا روشان مدیریت زندان‌های استان خوزستان را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، طی حکمی ازسوی دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها "غلامرضا روشان" به عنوان مدیرکل زندان‌های استان خوزستان منصوب شد.

درحکم رئیس سازمان زندان‌ها خطاب به وی آمده است:

«جناب آقای غلامرضا روشان با سلام و تحیت. نظر به تعهد، تجارب و سوابق جنابعالی در عرصه زندانبانی به موجب این حکم به سمت "مدیرکل زندان‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خوزستان" منصوب می‎شوید.

اجرای احکام قضایی همزمان با اصلاح و تربیت مجرمین و بزهکاران و فراهم ساختن بستر و زمینه لازم برای بازگشت سالم و شرافتمندانه آنان به آغوش خانواده از جمله اهداف مهم و بنیادی سازمان بوده که دسترسی به آن مستلزم برنامه‌ریزی جامع و اصولی بر مبنای فرهنگ انسان‌ساز و تعالی‌بخش اسلام، بهره‌گیری از تمام امکانات و نیز همکاری و هماهنگی همه‌جانبه با مدیران و مسئولان ستادی سازمان و مسئولین محترم قضایی و اجرایی استان و جلب حمایت آنان خواهد بود.

انتظار است با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود تمام تلاش و اهتمام همه‌جانبه خود را در جهت سالم‌سازی هر چه بیشتر زندان‌ها از طریق تفکیک و طبقه‌بندی زندانیان، ایجاد زمینه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال، ارتقاء سطح فرهنگ و بهداشت آنان و نظارت بر حسن اجرای قوانین، دستورالعمل کرامت زندانیان و آیین‌نامه اجرایی زندان‌ها به کار بسته تا انشاء ا.. نسبت به تحقق فعالیت‌های ابلاغی مصوب ریاست محترم قوه قضائیه اقدام لازم معمول و در جهت اهداف عالیه نظام زندانبانی برای بهبود شرایط موجود زندان‌ها بر مبنای روش‌های علمی در دوره تحول و تعالی در راستای سند تحول قضایی، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظام زندانبانی اسلامی باشیم.

موفقیت روز افزون جنابعالی را در این مسئولیت خطیر و خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم.»

گفتنی است؛ غلامرضا روشان پیش از این مدیریت زندان‌های استان خراسان جنوی را عهده‌دار بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha