مدیرکل جدید زندانهای استان خوزستان معرفی شد

طی مراسمی ضمن تقدیر از خدمات 20 ماهه پژمان پروین، غلامرضا روشان بعنوان مدیرکل جدید زندانهای استان معرفی شد.

بگزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای خوزستان:در مراسمی که با حضور ضیایی فرد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان زندانهای کشور، دکتر دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان ، جعفری چگنی دادستان عمومی  و انقلاب مرکز استان، مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضائیه در استان و جمعی از مسئولین اجرائی، نظامی و انتظامی انجام شد، ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای 20 ماهه پژمان پروین، غلامرضا روشان بعنوان مدیرکل جدید زندانهای استان معرفی و مشغول بکار شد.

پژمان پروین  در حکمی از سوی رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور به عنوان مدیرکل دفتر برنامه ریزی  اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان های کشور منصوب شده است.

غلامرضا روشان مدیرکل جدید زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خوزستان نیز پیش از این مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی  بود.

همچنین پیش از آئین تکریم و معارفه  مدیران کل زندانهای استان خوزستان ، مجموعه ورزشی /استخر شهید سلمیانی وابسته به اداره کل زندانهای خوزستان و انجمن حمایت زندانیان اهواز بدست دکتر ضیایی فرد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندانهای کشور افتتاح و به بهره برداری رسید.

/انتهای خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha