۴۰درصداز محکومین زندان‌های آذربایجان‌غربی نیمه شعبان را در کنار خانواده جشن گرفتند

با تشکیل جلسات شورای طبقه بندی در زندانهای آذربایجان غربی با نظر موافق رئیس کل دادگستری استان ۴۰درصد از محکومین واجد الشرایط بمناسبت نیمه شعبان به مرخصی ۷ روزه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ، در پی دستور موافقت رئیس کل دادگستری استان مبنی بر اعزام مددجویان محکوم واجد الشرایط به مرخصی ویژه مناسبت نیمه شعبان امروز ۵ اسفند ماه با تشکیل جلسات شورای طبقه بندی در حوزه های قضایی با نظر مساعد مراجع ناظر بر امورات زندانیان ۱۳۳ نفر مددجو از ارفاقات قانونی اعم از آزدی مشروط، نصب پابند الکترونیک، تعلیق مجازات و مرخصی منجر به ازادی بهره مند شدند .

همچنین با اعلام موافقت رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی مبنی بر اعزام هفت روزه محکومان واجد الشرایط به مرخصی ویژه نیمه شعبان بیش از ۴۰درصد مددجویان واجد الشرایط در روز شنبه ۵ اسفند ماه و همزمان با شب نیمه شعبان به مرخصی ویژه اعزام شدند .

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه جلسه شورای طبقه بندی ویژه زندانیان استان گفت : فرصت های برای ارائه تسهیلات مرخصی به زندانیان کمک به باز اجتماعی کردن و بازگشت سعادتمندانه برای اجتماع و این یک فرایند توانمند سازی اجتماعی می باشد که مددجو از فرصت پیش آمده برای رفع اضرار و اخذ رضایت از شکات و تامین معاش برای دلجویی از خانواده خود اقدام عزتمندانه بکند .

وی در این جلسه از مسئولین زندان خواست با جدیت و نظارتدر سازو کار آماده سازی محل های مناسب برای شرکت در رای گیری همه مقدمات مشارکت زندانیان، سربازان و کارکنان شاغل در زندانها برای حاضر شدن شورمندانه در پای صندوق های رای را فراهم نمایند و با سلامت انتخاباتی ضمن هماهنگی با واحدهای سیار نسبت به مشارکت عمومی برای عزت ایران اسلامی تلاش قانونی صورت گیرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha