۵ انتصاب جدید در زندان‌های استان آذربایجان غربی

در اولین روز هفته دوم اسفند ماه ۵ انتصاب جدید در مسئولیت های مختلف زندان های استان آذربایجان غربی روی داد

.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، در هفنه دوم اسفند ماه ۵ انتصاب جدید در مسئولیت های مختلف زندان های استان انجام گرفت و در طی این جابجایی بایرام شهبازی به عنوان مهاون سلامت و اصلاح تربیت زندانهای استان کردستان منصوب گردید .

همچنین در ادامه مراسسمات تکریم و معارفه در شهرهای سردشت و مهاباد که با حضور مدیرکل و معاونین زندانهای استان آذربایجان غربی صورت گرفت ناصر حمزه نژاد به عنوان سرپرست بازداشتتگاه شهر مرزی سردشت و یوسف صفری رئیس زندان مهاباد معرفی گردید .

یوسف صفری در سنوات قبل رئیس بازداشتگاه سردشت بود که با حضور مدیرکل زندانها و مسئولین شورای اداری شهرستان مهاباد در محل سالن اجتماعات فرمانداری اسن شهر بعد از تکریم از خدمات بایرام شهبازی به عنوان سرپرست زندان مهاباد منصوب گردید.

همچنین در سالن اجتماعات ستاد اداره کل روسای ستادی سه مسئولیت معارفه شدند در این مراسم صادق جلیلی رئیس خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج به عنوان سرپرست اداره قضایی و اجرای احکام و امیر سهرابی جایگزین وی در ساختمان شمس شد تا علاوه بر مدیرعالملی ستاد دیه استان سرپرست مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان هم باشد .

سلیمان بشیر قره باغ که پیش تر مسئولیت حفاظت و اطلاعات مرکز اشتغال زندانیان و بازداشتگاه ارومیه را داشت به عنوان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی منصوب و طی مراسمی با حضور شورای اداری زندانهای استان آذربایجان غربی به صورت ویدیو کنفرانس با شهرستان ها برگزار شد .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha