بهرمندی ۷۵ مددجوی واجد شرایط ارومیه از ارفاقات قانونی در نیمه شعبان

شورای طبقه بندی ویژه آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه با بهرمندی ۷۰ نفر مددجوی واجد شرایط مرکز استان از ارفاقات قانونی ظهر روز شنبه در نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، ۵ اسفند ماه شورای طبقه بندی ویژه آذربایجان غربی به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری، مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز، مدیرکل زندانهای استان، رئیس دادگاه انقلاب و تعدادی از معاونین قضایی و قضات تجدید نظر در زندان ارومیه برگزار شد.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در حاشیه این شورا با تبریک اعیاد شعبانیه خاصه نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امروز شورای طبقه بندی ویژه ای به مناسبت اعیاد شعبانیه با حضور مسئولان قضایی استان در زندان ارومیه برگزار گردید و بالغ بر ۱۵۰ پرونده مربوط به مددجویان محکوم واجد الشرایط زندان ارومیه در این شورا مورد رسیدگی قرار گرفت.

عتباتی ادامه داد: از این تعداد، ۷۵ نفر از زندانیان مرکز استان با احراز شرایط، از تاسیسات ارفاقی نظیر آزادی مشروط و سامانه های نظارت الکترونیکی بهره مند شدند. رئیس شورای قضایی استان افزود: از دیگر تصمیمات شورا که با بررسی و همفکری صورت گرفت این بود که با لحاظ الزامات و مقررات قانونی به مناسبت اعیاد شعبانیه به همه زندانیان واجد شرایط یک هفته مرخصی اعطاء گردد تا این مددجویان هم از برکات این ایام مبارک بهره مند شوند و هم خانواده های آنها در این روزها کنار سرپرستان خود باشند.

عتباتی در پایان اظهار داشت: برنامه های اصلاحی و تربیتی ویژه ای برای ماه های پیش رو خصوصاً ماه مبارک رمضان در دستور کار است که انشاءا... اجرایی خواهند شد تا به باز اجتماعی کردن مددجویان کمک شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha