معرفی اداره‌کل زندان‌های استان لرستان به عنوان دستگاه برتر در امر سوادآموزی

معاون نهضت سواد آموزی استان لرستان با حضور در اداره کل زندان های استان لرستان با عبدالمجید کشوری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان لرستان، منصور بازگیر معاون نهضت سوادآموزی استان با حضور در دفتر مدیر کل زندانهای استان، با کشوری دیدار وگفتگو کرد.
در این دیدار مدیرکل زندانهای استان لرستان با اشاره به اهمیت مباحث آموزشی زندانیان اظهار کرد: هدف اصلی این برنامه ها توانمند سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین زندانیان بعنوان اقشار آسیب پذیر جامعه است و نتایج تحقیقات نشان می دهد که زندانیانی که در کلاسهای آموزشی مشارکت فعال دارند زمینه ارتقای آگاهی، توانمندی و جامعه پذیری خود را افزایش داده و کمترین بازگشت مجدد را به زندان دارند.
وی اشاره نمود: زندانهای استان تمام توان و ظرفیت خود را برای تحت پوشش قرار دادن مددجویان بازمانده از تحصیل از مقطع ابتدایی تا دانشگاه بکار گرفته تا در این مهم به موفقیت حداکثری دست یابیم.
در ادامه بازگیر معاون سواد آموزی استان نیز اظهار داشت: با تلاش و کوشش وهمکاری فی مابین توانسته ایم آمار بیسوادی در زندانهای استان را به حداقل برسانیم و این تلاش همچنان با توجه به ورودی های جدید ادامه خواهد داشت.
درپایان این دیدار از تلاشهای کشوری مدیر کل زندانهای استان و صفاپذیر معاونت سلامت، اصلاح و تربیت بخاطر همکاری و تعاملات تاثیر گذار با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است اداره کل زندانهای استان لرستان بعنوان دستگاه برتر در امر سوادآموزی در استان به معاونت نهضت سوادآموزی کشور معرفی شده است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha