زندانی زنجانی اثر قلم‌زنی خود را به تولیت حرم حضرت معصومه(س) تقدیم کرد

به مناسبت دهه کرامت و همزمان با استقبال از پرچم حرم مطهر حضرت معصومه(س) در اردوگاه حرفه‌آموزی زنجان، زندانی این ندامتگاه هنر دست خود را به تولیت حرم آن حضرت اهدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه میلاد فرخنده و با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و خواهر گرانقدر آن حضرت و همزمان با ورود پرچم متبرک کریمه اهل بیت(س) به اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان ،یک زندانی زنجانی هنر دست قلم زنی خود را که نتیجه تلاش و کوشش شبانه روزی او بود به تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) اهداء و تقدیم خادمان آن حضرت کرد.
این زندانی زنجانی با هنرمندی تمام نقوش آیات کلام الله وحی را در قالب مسی قلم زنی و به نیت حل مشکلات خود و خانواده‌اش نذر حضرت فاطمه معصومه(س) کرد.
گفتنی است هدیه این زندانی توسط خادمین حرم مطهر حضرت معصومه و طی مراسمی تحویل حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در استان قم، امام جمعه قم و تولیت حرم آن حضرت گردید.
لازم به توضیح است کارگاه قلم زنی اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان با اشتغال بیش از ۷۰ نفر از زندانیان در حال تولید صنایع دستی قلم زنی جهت ورود به بازارهای کشور است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha