پیام تسلیت مدیرکل زندان‌های لرستان در پی شهادت رئیس جمهور و چند تن از یاران ایشان

مدیرکل زندان‌های استان لرستان در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، مدیرکل زندان‌های استان لرستان در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و شهادت ایشان و چند تن از همراهان و یاران این سید خدمتگزار موجب تأثر و تألم گردید.

این مجاهد وارسته در طول زندگی پر برکت خود لحظه‌ای در خدمت به مردم شریف ایران کوتاهی نکرد و تا آخرین دقایق در پی خدمت به محرومان و مستضعفان و گام برداشتن در راه اعتلای ایران عزیز اسلامی بود.

اینگونه است که خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم می‌فرماید: از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا بر آن پیمان بستند [و آن ثبات قدم و دفاع از حق تا نثار جان بود] صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند [و به شرف شهادت نایل شدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده اند.

اینجانب شهادت حضرت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان آنان را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفته، از خداوند متعال برای آنان علو درجات و برای خانواده‌های داغدار شهدا صبر مسئلت دارم.

آنچه مسلم است، بنا به تأکید مقام معظم رهبری هیچ خللی در امور کشور ایجاد نخواهد شد و همه خدمتگزاران این نظام مقدس با همه توان خود خدمتگزاری را ادامه خواهند داد.

عبدالمجید کشوری
مدیرکل زندان‌های استان لرستان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha