اهدای بیش از ۷ میلیارد ریال کمک معیشتی توسط انجمن حمایت از زندانیان بروجرد در سال گذشته

مدیرکل زندان‌های استان لرستان در سفر به شهرستان بروجرد از انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این بازدید که به منظور ارزیابی فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: انجمن حمایت از زندانیان بروجرد در سال گذشته با اهدای بسته‌های کمک معیشتی به ارزش بیش از ۷ میلیارد ریال، در کنار خانواده‌های زندانیان بوده است.

وی افزود: این مبلغ مربوط به اهدای سبد غذایی، پوشاک، شیر خشک و بسته‌های ویژه نوروز و شب یلدا بوده‌است.

کشوری همچنین از پرداخت بیش از ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی به خانواده زندانیان خبر داد و گفت: این کمک‌ها به منظور جلب رضایت شکات و آزادی زندانیان، کمک هزینه اجاره بها و کمک های نقدی به سرپرستان خانواده‌های زندانیان بروجرد بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه افزود: بیش از ۱۷۰ میلیون ریال نیز به منظور امورات بهداشت و درمان خانواده زندانیان توسط انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بروجرد پرداخت گردیده است.

عضو شورای قضایی استان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان ضمن تشکر از خیرین و نیکوکاران که از پشتوانه‌های دائمی و محکم انجمن‌های حمایت از زندانیان می‌باشند تقاضا کرد که در طول سال جدید نیز این همکاری، همراهی و مساعدت‌ها استمرار داشته باشد. و همچنین از خدمات مدیران عامل و مددکاران انجمن‌ها قدردانی نمود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha