همایش فصلی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان لرستان

اولین همایش فصلی مدیران عامل انجمن‌های حمایت از زندانیان استان در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های لرستان در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر اسلام، تحقق وعده صادق و پاسخ دندان شکن نیروهای جان بر کف نظام جمهوری اسلامی به جنگ‌افروزی‌های رژیم غاصب صهیونیستی را تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: ما در قبال وظایفی که نسبت به خانواده‌های زندانیان داریم، می‌توانیم هم به صورت مادی و هم معنوی از این خانواده‌ها حمایت کنیم.

همایش فصلی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان لرستان

کشوری ضمن مطرح نمودن پیشنهاداتی در خصوص پیگیری فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان، اذعان داشت: ارتباط مؤثر و متقابل با خیرین نیز می‌تواند در راستای بازدهی و تأثیر بیشتر فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان کارگشا باشد.

مدیرکل زندان‌های استان گفت: مهم‌ترین برنامه انجمن‌های حمایت از زندانیان، برنامه نسیم مهر در روز ۵ خرداد به منظور حمایت از زندانیان است که می‌طلبد ضمن تعامل با دستگاه‌های مختلف اجرایی، این برنامه به بهترین شکل اجراء شود.

وی سپس از زحمات و همکاری‌های همه جانبه خیرین تقدیر و تشکر کرد و تصریح کرد: خیرین نیک اندیش علی رغم همه مسائل و مشکلات، با همت و پشتکار و بدون چشم‌داشت در کنار مجموعه زندان‌های استان بوده‌اند.

همایش فصلی مدیران عامل انجمن حمایت از زندانیان لرستان
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha