رئیس سازمان زندان‌ها از زندان دزفول بازدید کرد/ افتتاح مرکز بهداری، کلینیک مثلثی و مشاوره 

دکتر غلامعلی محمدی در آخرین برنامه کاری خود، در سفر دو روزه به استان خوزستان، شامگاه امروز از زندان دزفول بازدید و فضاهایی جدید را برای اشتغال‌آفرینی و خدمات زندانبانی به افتتاح رساند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها در آخرین برنامه سفر خود به استان خوزستان، از «زندان دزفول» بازدید و بخش‌های مختلف را مورد سرکشی قرار داد.

در ابتدای این بازدید، آیین آزادی 51 نفر از مددجویان واجدشرایط برگزار شد و در ادامه نیز دکتر محمدی به دنبال افتتاح پروژه‌های عمرانی متعدد در سفر خود به استان خوزستان، «مرکز بهداری، کلینیک مثلثی و مشاوره» را در این مرکز تأمینی و تربیتی به بهره‌برداری رساند.

• از افتتاح سوله اشتغال تا خدمات‌دهی پزشکی مناسب به زندانیان

در بخشی از این سرکشی رئیس سازمان زندان‌ها که درجمع مددجویان و نیز پرسنل زندان حضور یافته بود، تأکید کرد: بخشی از اعتبارات مورد نیاز این مرکز، ازطریق کمک خیرین تأمین شده و در این راستا نیز احداث یک سوله اشتغال و یک خوابگاه جدید در دستورکار است تا طی 6 ما آینده به بهره‌برداری برسد.

محمدی همچنین با اشاره به خدمات‌دهی لازم به زندانیان، امکانات اورژانسی و بهداری زندان دزفول را مناسب دانست و بر استقرار مجموعه‌ای مجهز در این مرکز تأکید داشت.

• استقرار امکانات درجهت ارتقاء و اعتلای زندانبانی 

وی همچنین در جمع بندی خود از سفر به استان خوزستان گفت: اقدامات صورت گرفته در راستای نگاه تحولی و تعالی بوده و طی این سفر دو روزه، توانستیم ضمن دیدار با مددجویان و همکاران، شاهد تلاش همگان و نتیجه‌بخشی آن باشیم به نحوی که پروژه‌های مختلفی ازجمله کانون اصلاح و تربیت اهواز، مراکز بهداری، آسایشگاه‌های مختلف، و مجتمع‌های اشتغال را در زندان‌های استان افتتاح کنیم. همچنین در راستای قانون انتقال زندان‌ها شاهد افتتاح فاز اول زندان رامهرمز بودیم.

رئیس سازمان زندان‌ها اضافه کرد: در این مدت بالغ بر 20 هزار متر مربع فضاهای آموزشی، بهداشت درمانی، کارگاهی و اشتغال و رفاه پرسنل و مددجویان با احداث، تغییر کاربری ویا بازسازی و زیباسازی مورد بهره‌برداری قرار گرفت که امیدوارم نتایج این سفر درجهت ارتقاء و اعتلای حوزه زندانبانی در باب مولفه‌های مختلف زندانبانی مورد توجه همه قرار گیرد.

گفتنی است؛ دکتر غلامعلی محمدی طی دیروز و امروز از مراکز تأمینی و تربیتی استان خوزستان بازدید و از نزدیک موضوع زندان تحولی را مورد ارزیابی قرار داد. 

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha