تقدیر از سربازان نمونه زندان مرکزی همدان

مدیر زندان مرکزی همدان در جلسه‌ با سربازان وظیفه این زندان بر حساسیت شغل زندانیانی و نقش اساسی سربازان در تامین امنیت زندان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، جلسه توجیهی و آموزشی مدیر زندان مرکزی همدان با سربازان وظیفه در سالن جلسات این زندان برگزار شد.

رضا شیرمحمدی مدیر زندان مرکزی همدان در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات خالصانه سربازان وظیفه گفت: نقش سربازان وظیفه در تامین امنیت زندان و برقراری نظم بر کسی پوشیده نیست.

شیر محمدی افزود: بسیاری از اقدامات مهم در زندان‌ها با حضور سربازان وظیفه انجام می‌شود و کنترل زندان‌ها بدون حضور سربازان کاری غیر ممکن است.

مدیر زندان مرکزی همدان خدمت سربازی را دوره ای مهم از زندگی دانست و گفت: پذیرش مسئولیت در دوران سربازی و اجرای درست دستورات و رعایت قوانین و مقررات حاکم بر محیط کاری و اداری به شما کمک می‌کند تا برای ورود به جامعه و پذیرش نقش‌های بیشتر آماده شوید.

شیر محمدی در این جلسه همچنین بر حساسیت نقش سربازان در تامین امنیت زندان تاکید کرد و گفت: ما همه یک خانواده هستیم که به عنوان مجموعه اصلاح و تربیت وظیفه باز اجتماعی کردن زندانیان را بر عهده گرفته‌ایم و باید تمام تلاشمان را در این زمینه انجام دهیم. کاری که علاوه بر رضایت خلق، رضایت پروردگار را نیز در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است از طرف فرمانده یگان زندان مرکزی همدان و با موافقت مدیر زندان به مناسبت عید بزرگ غدیر خم تمامی سربازان حاضر در جلسه ۲۴ ساعت مرخصی تشویقی دریافت کردند.

در پایان این جلسه از دو نفر از سربازان وظیفه زندان مرکزی که به عنوان سرباز نمونه معرفی شده بودند با اهداء جوایزی ارزشمند تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha