دیدار مدیرکل زندان‌های کردستان با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مدیرکل زندان‌های کردستان به همراه معاون اداری و مالی، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و رئیس اداره بازرسی زندان‌های استان با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگر شاغل در مراکز اصلاحی و تربیتی استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی مدیرکل زندان‌های کردستان در این دیدارها ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نظام مقدس اسلامی گفت: خانواده شهدا، عزیزان خود را درزمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت درراه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این مهم اجری بی‌پایان نزد خدای متعال دارد.

وی در دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر زندان‌های کردستان با اشاره به این سخن از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) که فرمودند «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» بیان داشت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.

دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در زندان‌های کردستان

شایان‌ذکر است که در این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به‌رسم یادبود، فداکاری این خانواده‌های والامقام موردتقدیر قرار گرفت.

دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در زندان‌های کردستان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha