تشریح برنامه‌های جشن ملی« نسیم مهر» روز حمایت از خانواده زندانیان در سنندج

در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان سنندج ، برنامه ریزی و هماهنگی لازم جهت برگزاری باشکوه مراسم روز ملی نسیم مهر (پنجم خرداد) با محوریت خانواده زندانیان و خیرین انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در جلسه هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شهرستان سنندج، مصوب گردید به مناسبت پنجم خرداد ماه ، روز ملی حمایت از خانواده زندانیان، مراسم جشن باشکوهی با حضور خانواده های زندانیان تحت پوشش، خیرین و مسئولین استانی و شهرستانی، برگزار و ضمن گرامیداشت روز ملی نسیم مهر و تکریم خانواده زندانیان ، از خیرین نوع دوست کردستانی که همواره حامی انجمن بوده اند تجلیل به عمل آید .

مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان کردستان و نایب رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان سنندج، در این جلسه گفت: در این مراسم که با هدف توجه بیشتر عموم مردم و مسئولین به مشکلات خانواده های زندانیان و لزوم حمایت همه جانبه از این قشر نیازمند، در راستای شعار روز ملی نسیم مهر و تکریم خانواده های زندانیان ، برگزار می گردد ، از خیرین و حامیان خانواده های مددجویان نیز تجلیل به عمل می آید .

وی افزود: فراهم نمودن زمینه توانمندسازی خانواده های زندانیان و ترویج فرهنگ اشتغال و کارآفرینی از مهمترین اهداف انجمن حمایت زندانیان است.

محمدی با اشاره به ویژه برنامه های روز ملی نسیم مهر در سایر شهرستانهای استان ، تصریح کرد؛ برگزاری نمایشگاه و فروشگاه اشتغال و توانمندی های زندانیان ، از دیگر برنامه های روز ملی نسیم مهر در سنندج خواهد بود .

در ادامه جلسه رشیدی شهردار سنندج و طوسی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان نیز ضمن گرامیداشت روز ملی نسیم مهر، بر هر چه باشکوهتر برگزار شدن این جشن تاکید کردند و پیشنهادات و برنامه‌های حمایتی خود را از این رویداد اعلام کردند .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha