برگزاری جلسه شورای راهبری مهارت آموزی و اشتغال زندانیان استان کردستان در زندان مرکزی سنندج

جلسه شورای راهبردی مهارت آموزی و اشتغال زندانیان استان کردستان با حضور مدیرکل زندانهای استان کردستان و مدیرکل فنی و حرفه ای استان در زندان مرکزی سنندج برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، مجتبی محمدی مدیرکل زندانهای استان در جلسه کارگروه شورای راهبردی مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندانیان با اشاره به اهتمام اداره کل زندانها در راستای ارتقاء مهارت آموزی و اشتغال مددجویان ، گفت: تعامل و همکاری پیوسته ادارات کل زندانها و فنی حرفه‌ای استان جهت ایجاد بستر مناسب و امکانات آموزشی می‌تواند انگیزه مهارت آموزی را در میان مددجویان این مراکز پرورش دهد.

وی افزود: با توجه به ماهیت فعالیت و اهداف مراکز کاردرمانی و حرفه آموزی، تأسیس مرکز مهارت آموزی در ارودگاه کاردرمانی و حرفه آموزی کامیاران ضروری است و تأسیس این مرکز نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

علوی مدیرکل فنی و حرفه ای استان نیز ضمن بازدید از کارگاه ها و کلاس های مهارت آموزی زندان مرکزی سنندج ، در جلسه شورای راهبری مهارت آموزی و اشتغال مددجویان گفت: اداره کل فنی و حرفه ای آمادگی کامل جهت تأمین نیازها و تجهیزات کارگاه های مهارت آموزی در زندانهای استان را دارد و بر اساس اعلام نیاز زندانها ، نسبت به تأمین تجهیزات به روز اقدام می کند.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال، مهارت آموزی جهت اشتغال تولید محور در مجموعه زندانها ، از اولوی‌های فنی و حرفه ای است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha