معرفی علی ترکمان به عنوان سرپرست معاونت زندان همدان

کمیته منابع انسانی زندانهای استان پس از بررسی گزینه های متعدد، مسئولیت معاونت سلامت زندان مرکزی این شهر را به علی ترکمان واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، علی ترکمان کارشناس بازرسی اداره کل به عنوان سرپرست معاونت سلامت زندان مرکزی معرفی شد.

در جلسه کمیته منابع انسانی اداره کل زندان های همدان که با حضور تمامی اعضا در دفتر مدیرکل برگزار شد علی ترکمان با ارائه برنامه ای منسجم در حوزه های مختلف اشتغال و حرفه آموزی، بهداشت و درمان و فعالیت های فرهنگی و هنری و دفاع از چگونگی اجرای این برنامه ها در زندان توانست نظر کمیته را برای خدمت در این مسئولیت جدید جلب نماید.

علی ترکمان سابقه حضور در بخش های مختلف زندانبانی را در پرونده دارد و همواره در طول دوران خدمت از کارکنان توانمند و متعهد زندانهای استان بوده است.

در جلسه معارفه ای که در زندان مرکزی همدان برگزار شد اسلام افشون معاون اداری مالی مدیرکل زندان های استان گفت: اصلاح و تربیت در زندان یک مقوله همه جانبه است و برای رسیدن به اهداف متعالی سازمان نیازمند اتحاد، همدلی و کار تیمی با روحیه جهادی هستیم.

افشون افزود: تمامی اقدامات ما در زندان به منظور رسیدن به این هدف مهم انجام می گیرد و در صورتیکه کارهای قضایی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، مددکاری و ... به اصلاح زندانی منجر نشود یعنی ما هیچ کاری انجام نداده ایم. پس برای رسیدن به این مهم باید تمامی کارکنان ما با حرکت در چارچوب قانون و توجه به اولویت ها و سیاست های سازمانی کارهای خود را برنامه ریزی کنند تا شاهد جریانی یک سو و واحد در کل مجموعه باشیم.

معاون اداری مالی زندانهای همدان در ادامه از علی ترکمان به عنوان فردی متعهد، انقلابی و باتجربه در حوزه زندانبانی نام برد و برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.

علی شیرمحمدی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات زندانهای همدان نیز در این جلسه همکاران خود را به همکاری و همدلی دعوت کرد و گفت: اتحاد نیروهای سازمانی و حرکت بر اساس یک سیاست واحد سرعت رسیدن به هدف را بیشتر می کند و ما را به سمت پیشبرد اهداف متعالی نظام در حوزه زندانبانی سوق می دهد.

علی شیر محمدی نیز ضمن آرزوی موفقیت برای علی ترکمان در مسئولیت جدید تصریح کرد: سوابق زندانبانی آقای ترکمان نشان می دهد همواره انسانی متعهد و کاری بوده و توقع ما در زندان مرکزی سامان بخشی و انسجام فعالیت های اصلاحی و تربیتی که به یقین جز با همکاری و همدلی به دست نمی آید.

در پایان این مراسم که در سالن جلسات زندان مرکزی و با حضور مسئولین ستادی و کارشناسان زندان مرکزی برگزار شد اسلام افشون ابلاغ سرپرستی معاونت زندان مرکزی را به امضای مدیرکل زندانهای استان رسیده بود به علی ترکمان اهداء و برای وی و سایر همکاران در تحقق اهداف متعالی زندانبانی اسلامی آرزوی توفیق کرد.

معرفی علی ترکمان به عنوان سرپرست معاونت سلامت زندان همدان

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha