نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال بهانه برای بخشش و عفو زندانیان است

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از کارگاه اشتغال زندان مرکزی این شهر با زندانیان شاغل در کارگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های اسان همدان، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از کارگاههای اشتغال، زندانیان را به یافتن مسیر درست زندگی و حرکت در چارچوب قوانین و مقررات توصیه کرد.

در این بازدید که در حاشیه مراسم باشکوه رونمایی از میثاق نامه شهدا انجام گرفت نماینده مردم همدان ضمن دیدار با زندانیان اشتغالی گفت: نظام زندانبانی ما به دنبال مجازات مجرمین نیست و برای بخشیدن زندانیان در مناسبت های مختلف اقدام می کند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال بهانه برای بخشش و عفو زندانیان است

نماینده شهر همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: قطعا تمامی اقدامات و برنامه های اصلاحی که در زندان انجام می گیرد به دلیل دستیابی شما به مسیر درست است. با توسل به قرآن و پیروی از سیره ائمه به راحتی می توانید اشتباهات خود را جبران کنید. قران کریم به صراحت بر توبه پذیر بودن خداوند تاکید دارد و می فرماید: خداوند با عذرخواهی و توبه کارهای بد را به حسنات تبدیل می کند.

حاجی بابایی در پایان بازدید از کارگاه تولید میز مکش اتو از اقدامات اشتغالی در زندان همدان تقدیر کرد و گفت: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی امروزه شاهد اتفاقات خوبی در مراکز کیفری هستیم که نشان از تحقق اهداف متعالی نظام دارد. مهارت آموزی و اشتغال زندانیان یک اتفاق خوب است و اینکه در کارگاه های اشتغال امکان کسب درآمد برای زندانیان فراهم است به معنای تحقق زندانبانی اسلامی است که بر اصلاح و بازاجتماعی شدن زندانی تاکید دارد. زندانیان می توانند در طول دوران محکومیت برای معیشت خود و خانواده اقدامات موثری انجام دهند.

انتهای خبر/

نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال بهانه برای بخشش و عفو زندانیان است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha