اعطای تسهیلات حقوقی به زندانیان بند نسوان همدان در آستانه روز مادر

دادستان مرکز همدان ضمن دیدار و گفتگو با زندانیان بند نسوان با ارفاقاتی مانند: مرخصی، تخفیف مجازات، تقلیل وثیقه و اشتغال رای باز و ... در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن موافقت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، حسن خانجانی دادستان مرکز استان با همراهی حمزه بروجنی مدیرکل زندان های همدان، عظیمی قاضی ناظر زندان و روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ضمن دیدار و گفتگو با زندانیان بند نسوان، به بررسی درخواست های قضایی زندانیان پرداختند.

در این دیدار که به در آستانه روز مادر و با هدف حمایت از نظام خانواده انجام گرفت حسن خانجانی موقر دادستان مرکز همدان خطاب به زندانیان گفت: مبنا و اساس زندانبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه رافت و اصلاح زندانی گرفته است و هدف از زندان ایجاد وقفه ای برای تفکر و بازگشت از مسیر نادرست است.

اعطای تسهیلات حقوقی به زندانیان بند نسوان همدان

خانجانی موقر دادستان مرکز همدان افزود: این ارفاقات را بعنوان یک هدیه الهی در نظر بگیرید و تمام تلاشتان را بکار بگیرید تا خسارت هایی که به خودتان و خانواده هایتان وارد کرده اید جبران کنید.

در این دیدار تمامی زندانیان با حضور در نمازخانه این مرکز به صورت چهره به چهره با دادستان، مدیرکل، دادیار ناظر زندان و مدیرعامل ستاد دیه دیدار و گفتگو کرده و درخواست های خود مبنی بر استفاده از ارفاقات قانونی را آنها ارائه کردند.

اعطای تسهیلات حقوقی به زندانیان بند نسوان همدان

این دیدار حدود 3 ساعت به طول انجامید و پس از بررسی پرونده های قضایی زندان با اشتغال به کار برای 8 نفر، مرخصی برای 5 نفر، تقلیل وثیقه 3 زندانی، محکومیت پابند برای 3 نفر، و تخفیف مجازات 3نفر از زندانیان و همچنین پرداخت دیه یکی از زندانیان این مرکز موافقت شد که در مجموع 22 نفر از زندانیان بند نسوان از این تسهیلات حقوقی برخوردار شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha