اعطاء مرخصی ویژه شب یلدا به زندانیان بند نظام همدان

با هدف توجه به حقوق شهروندی زندانیان و به منظور کاهش میزان آسیب در خانواده زندانیان تمامی زندانیان بند نظام بازداشتگاه همدان، شب یلدای امسال را در کنار خانواده جشن می گیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، در جریان بازدید مسئولان قضایی دادسرای نظامی و فراجای استان از بازداشتگاه شهر همدان به دلیل استقبال زندانیان از برنامه های فرهنگی و حضور فعالانه در مراسمات مذهبی با نظر موافق مسئولان، تمامی زندانیان این بند شب یلدای امسال را در کنار خانواده جشن می گیرند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام دینی رئیس دادسرای نظامی استان، پیرحیاتی معاون دادستان دادسرای نظام، نجفی رئیس پلیس شهرستان همدان و روسای کلانتری های مناطق مختلف همدان و با همراهی بروجنی مدیرکل زندانهای استان و همچنین همزه رئیس بازداشتگاه انجام شد.

اعطاء مرخصی ویژه شب یلدا به زندانیان بند نظام همدان

حجت الاسلام رئیس دادسرای نظامی استان همدان در این دیدار زندانیان را به توسل و تفکر در آیات قران دعوت کرد و گفت: اگرچه نفس زندان نازیباست ولی این امکان فراهم شده تا با حضور در برنامه های فرهنگی و اصلاحی مسیر جدیدی در زندگیتان باز کنید.

بروجنی مدیرکل زندانهای استان همدان نیز خطاب به مددجویان درباره اختیارات کمیسیون عفو گفت: محفوظات قرانی علاوه بر آثار معنوی، مستقیماً بر میزان حبس شما تاثیرگذار است. در سال گذشته استان همدان بیشترین مشمول عفو را در کشور به خود اختصاص داد و اکنون نیز زندانیان زیادی با بهره مندی از طرح حبل المتین و حفظ قرآن مشمول یک و دو درجه تخفیف مجازات شوند.

اعطاء مرخصی ویژه شب یلدا به زندانیان بند نظام همدان

در پایان این دیدار صمیمانه و پس از گفتگویی دوستانه بین زندانیان و مسئولان، با پیشنهاد رئیس دادسرای نظامی استان و موافقت تمامی مسئولان حاضر در جلسه اعطای 10 روز مرخصی تشویقی به تمامی زندانیان این بند به تصویب رسید و مقرر شد این مرخصی در آستانه شب یلدا به زندانیان اهدا شود تا جشن یلدا را در کنار سایر اعضای خانواده برپا کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha