برگزاری اولین جلسه کمیته توسعه مهارت آموزی اداره کل زندان های همدان

به منظور سامان بخشی و توسعه برنامه های اشتغال و ترویج فرهنگ کسب و کارهای خرد و درآمدزایی از طریق مشاغل خانگی اولین جلسه کمیته مهارت آموزی زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، به منظور توسعه برنامه های اشتغال و هدفمند کردن اقدامات مهارت آموزی، کمیته مهارت آموزی زندانها استان با همکاری و تعامل مرکز آموزش و پژوهش اداره و واحد اشتغال و حرفه آموزی تشکیل جلسه داد.

در اولین جلسه این کمیته که با حضور تمامی اعضا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد نرگس حسینی و سعید زارعی کارشناسان آموزش های آزاد نیز جهت برنامه ریزی و تشریح دوره های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه و تبادل نظر در برگزاری کلاس های مهارت آموزی برای جامعه هدف در این جلسه حضور داشتند.

برگزاری اولین جلسه کمیته توسعه مهارت آموزی اداره کل زندان های همدان

وحید قنبری سرپرست مرکز آموزش و پژوهش زندان های همدان در حاشیه این جلسه گفت: هدف اصلی این کمیته توسعه، ترویج و عملیاتی نمودن فعالیت های مربوط به حوزه کسب و کار برای جامعه هدف زندانیان، خانواده های آنها، سربازان وظیفه و کارکنان می باشد.

قنبری افزود: ارتقاء سطح کیفی و به روز شدن آموزشها بر اساس تکنولوژی های جدید و معرفی فرصت های کسب و کار و مشاغل نوین از دیگر اهداف این کمیته می باشد که در این راستا باید از ظرفیت های سایر نهادها برای تحقق این هدف استفاده کنیم.

از دیگر اهداف این جلسه می توان به ترویج مشاغل خانگی و توسعه کسب و کارهای خرد به منظور افزایش سطح تولید در جامعه و اشاعه فرهنگ کار در میان اقشار مختلف اشاره کرد.

انتهای خبر/

برگزاری اولین جلسه کمیته توسعه مهارت آموزی اداره کل زندان های همدان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha