کسب رتبه‌های برتر زندانیان زنجان در مسابقات کشوری قرآن کریم

زندانیان زنجان در مسابقات کشوری قرآن کریم حائز رتبه‌های برتر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم زندانیان کشوربا شرکت و با میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان و با حضور داوران و اساتید کشوری و استانی برگزار شد.

در این مسابقات که در ۱۴ رشته شامل حفظ کل قرآن، حفظ ۱۵ جزء،حفظ،۱۰ جزء، حفظ پنج جزء، حفظ سه جزء ،حفظ یک جزء، قرائت تحقیق ،ادعیه خوانی ،ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، تفسیر ،قرائت ترتیل،ترجمه و مفاهیم،اذان و حفظ موضوعی برگزار شد، زندانیان زنجان توانستند در سه رشته حفظ ۱۵ جزء، حفظ پنج جزء و قرائت ترتیل به مقام اول دست یابند.

همچنین در این مسابقات زندانیان زنجان، در رقابت با زندانیان استان‌های منطقه ۱ کشور توانستند در رشته‌های حفظ سه جزء ،حفظ یک جزء و ترجمه و مفاهیم مقام دوم و در رشته‌های قرائت تحقیق،ادعیه خوانی ،ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، تفسیر و حفظ یک جزء بانوان مقام‌های سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

لازم به توضیح است این دوره از مسابقات قرآنی زندانیان منطقه ۱ کشور با شعار (غزه آیه مقاومت) به میزبانی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان و اردبیل برگزار گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha