جمع آوری بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

با حضور مسئولین قضایی و اجرایی و خیرین و نیکوکاران شهرستان‌های ابهر و خرمدره ویژه برنامه جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خرمدره برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان،در آیین خداپسندانه و خیرخواهانه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که همه ساله با همت خیرین و نیکوکاران فهیم شهرستان‌های ابهر و خرمدره برگزار می‌گردد، امسال نیز نیکوکاران فهیم و انسان دوست این دو شهرستان با قبول دعوت از مسئولین قضایی در این مراسم معنوی حاضر و کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان زنجان واریز کردند.
در این مراسم که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خرمدره برگزار شد، خیرین همیشه در صحنه شهرستان‌های ابهر و خرمدره نزدیک به 10 میلیارد ریال کمک‌های نقدی خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به حساب ستاد دیه استان زنجان واریز تا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر شاهد آزادی جمعی دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد استان باشیم.
لازم به توضیح است علاوه بر کمک‌های نقدی بخشی از کمک‌های خیرین و نیکوکاران شهرستان در قالب تعهدات بوده که پس از انجام مطالبات در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد هزینه خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha