اختتامیه جلسات جزء خوانی قرآن کریم زندان‌های استان زنجان

با حضور آیت ا.. خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان و مدیرکل زندان‌ها ،مراسم اختتامیه جلسات جزءخوانی قرآن کریم زندان‌های استان در زندان مرکزی زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر زنجان، ویژه برنامه اختتامیه جلسات جزءخوانی قرآن کریم در زندان مرکزی زنجان برگزار و اساتید، قاریان و حافظان برجسته استانی به قرائت کلام وحی پرداختند.
در این مراسم آیت ا.. خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان از تلاش‌های صادقانه مدیر کل زندان‌های استان در طول ۳ سال فعالیت در این سمت قدردانی و گفت: اجرای چنین برنامه‌های خاص و ویژه در موضوعات قرآنی صرفاً در سایه انقلاب اسلامی ایران متصور بوده چرا که با مقایسه وضعیت زندان‌های کشور قبل و بعد از انقلاب می‌توان بر تفاوت‌های چشمگیر زندانبانی اسلامی اذعان نمود.
خاتمی با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان افزود :ماه مبارک رمضان مختص به خداست و بخشش بندگان قطعاً در این ماه اتفاق می‌افتد به شرطی که توبه واقعی انجام شود.
نماینده ولی فقیه در استان در جمع زندانیان زندان مرکزی زنجان اظهار کرد: زندان زمان و فرصت مناسب برای عبرت گرفتن از گذشته و آغاز یک مسیر تحولی برای بازگشت به انسانیت است.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان نیز با قدردانی از حضور پر خیر و برکت نماینده ولی فقیه در استان در جمع زندانیان و کارکنان زندان مرکزی زنجان بیان کرد:به برکت انقلاب اسلامی ایران در حال حاضر ۲۶۰ زندانی استان زنجان حافظ ۱ تا ۲۰ جزء قرآن کریم هستند.

بنیادی با ارائه گزارش از اقدامات فرهنگی و تربیتی زندان‌های زنجان خاطرنشان کرد: موضوع قرآن و توجه به آیات الهی در اصلاح و تربیت زندانیان در بعد از انقلاب همواره مد نظر مسئولین بالادستی بوده که در دوره فعلی نیز ریاست قوه قضاییه نگاه ویژه‌ای به برنامه‌های قرآنی و زندانیان فعال در مباحث قرآنی دارد .

لازم به توضیح است در این مراسم معنوی قاریان، حافظان و اساتید برجسته استان به تلاوت کلام وحی پرداخته و زندانیان حاضر نیز در این جزءخوانی شرکت نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha