بررسی مشکلات اتصال زندان ابهربه شبکه فیبر نوری

طی جلسه‌ای با حضور مدیر کل زندان‌های زنجان و مسئولین اجرایی و قضایی شهرستان ابهر مشکلات اتصال زندان ابهر به شبکه فیبرنوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این جلسه که در فرمانداری شهرستان ابهر صورت گرفت، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اشاره به ضرورت‌های اتصال زندان ابهر به شبکه فیبر نوری گفت: افزایش امنیت اطلاعات یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اتصال زندان ابهر به شبکه فیبر نوری بوده که ضروری است مسئولین اجرایی شهرستان ابهر در جهت عملیات شدن این مهم همکاری نمایند.
بنیادی در جمع مسئولین اجرایی و قضایی شهرستان ابهر افزود: به جهت بعد مسافت زندان ابهر ارائه خدمات مطلوب ارباب رجوع و فراهم شدن زمینه ارتباط با شبکه دولت از طریق سیستم پیشرفته و وسیع فیبر نوری و افزایش سطح کیفی مکاتبات مکانیزه با سازمان‌ها و ادارات بیش از پیش ضروری به نظر رسیده که امیدواریم این موضوع در اسرع وقت در سطح شهرستان ابهر به نتیجه منجر گردد.
در این جلسه که دادستان، فرماندار، رئیس اداره مسکن ،شهردارو رئیس شورای شهر ابهر حاضر بودند، مسئولیت‌های دستگاه‌های مرتبط با موضوع توسعه فیبر نوری به زندان ابهر بررسی و موانع و مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha