افزایش روحیه خدمتی پرسنل وظیفه منجر به افزایش ضریب امنیت زندان‌ها می‌شود

سرپرست زندان‌های همدان در راستای توجه به رفاهیات پرسنل وظیفه، ضمن بازدید از زندان نهاوند بر ساخت آسایشگاه جدید در این مرکز تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، سرپرست زندان‌های استان که به منظور بررسی پروژه‌های در دست اجرا و سرکشی از بخش‌های مختلف زندان نهاوند به این شهر سفر کرده بود در ابتدای ورود به زندان از محل احداث آسایشگاه جدید پرسنل وظیفه بازدید کرد.

بروجنی در این بازدید شبانه که از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۴۵ برگزار شد بر توجه به برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی سربازان وظیفه اشاره کرد و گفت: تامین شرایط مناسب خدمت موجب افزایش بهره‌وری سربازان و در نهایت منجر به افزایش ضریب امنیت زندانها می شود.

بروجنی در ادامه افزود: تامین امنیت در زندانها زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و رسیدن به اهداف متعالی اصلاح و تربیت را میسر می‌سازد.
وی تصریح کرد: تغییر شرایط محیطی و بهبود کیفیت زندگی سربازان وظیفه آنان را به سمت مسئولیت پذیری، نظم و اجرای دقیق وظایف خدمتی سوق می دهد.
در بخش دیگری از این بازدید شبانه جلسه ای با حضور بروجنی سرپرست زندان‌های همدان، بحیرایی رئیس زندان نهاوند، شکری رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل، عباسی معاون زندان، نوابی فرمانده یگان حفاظت زندان نهاوند در دفتر رئیس زندان برگزار شد که به بررسی مسائل حفاظتی و راهکارهای ارتقاء سطح امنیت در این زندان پرداختند. ساماندهی نیروی انسانی و تجهیز و بهسازی فضای بهداری از دیگر موارد بررسی شده در این جلسه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha