رهایی مددجوی کانون اصلاح‌وتربیت همدان از قصاص با رضایت اولیاءدم در ایام اربعین

مددجوی کانون اصلاح و تربیت همدان که به جرم قتل در این مرکز به سر می برد، پس از رایزنی های فراوان و تلاش های بی وقفه «صلح یاران» در شب اربعین حسینی با موافقت خانواده اولیاء دم بخشیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، تلاش و پیگیری های کارکنان کانون اصلاح و تربیت همدان منجر به اخذ رضایت اولیاء دم شد.

پویش «به عشق حسین می بخشم» با همت صلح یاران بخصوص کارکنان زندان ها شرایط آزادی تعداد زیادی از زندانیان نادم را فراهم کرده است. این پویش کارکنان کانون اصلاح و تربیت همدان را بر آن داشت تا علیرغم برگزاری جلسات متعدد و دریافت جواب منفی، با دعوت از معتمدین محل و افراد با نفوذ، این بار در اربعین حسنی مذاکرات با خانواده شاکی را با توسل به حضرت ابی عبدالله پیش ببرند و به نتیجه مطلوب برسانند.

در این پرونده، مددجوی کانون اصلاح و تربیت همدان که مدتی را در این مرکز به سر می برد با شرط اولیاء دم مبنی بر ترک روستای محل سکونت از حکم قصاص نجات یافت.

این پرونده که بر اثر درگیری منجر به قتل یکی از طرفین شده بود پس از اعلام گذشت اولیاء دم در ایام اربعین حسینی جهت سیر مراحل قانونی و آزادی مددجو به دادگاه ارسال شده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha