مراسم بدرقه و اعزام 6 زندانی تویسرکانی برای شرکت در پیاده روی اربعین برگزار شد

با مساعدت دادستان تویسرکان و تلاش مجموعه زندان تویسرکان، مراسم بدرقه و اعزام 6 زندانی ساعی در عرصه فرهنگی برای حضور در پیاده روی اربعین در زندان این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، این زندانیان بدلیل مشارکت و فعالیتهای فرهنگی با نظر موافق حسن خانجانی موقر دادستان مرکز استان مرخصی ویژه اربعین را دریافت کرده بودند که در نهایت با همکاری و تلاش مصطفی ربانی دادستان تویسرکان مرخصی آنها تایید و راهی کربلا شدند.

عبدالوند رئیس زندان تویسرکان در این باره گفت: تمام تلاش ما این بود که همه این افراد بتوانند در پیاده روی اربعین شرکت کنند به همین دلیل همکاران ما برای صدور گذرنامه این 6 نفر نهایت تلاش خود را کردند و در نهایت در مراسمی باشکوه با حضور زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان، زندانیان ساعی واحد فرهنگی زندان تویسرکان به سوی کربلا بدرقه شدند.

لازم به ذکر است در نظام زندانبانی اسلامی یکی از روش های بهره مندی از ارفاقات و تسهیلات قانونی مشارکت در فعالیت های فرهنگی، مراسمات مذهبی و دوره های حفظ قرآن کریم است که شرایط استفاده از امتیازات ویژه را برای زندانیان فراهم می کند تا با توسل به آیات الهی، ضمن پشیمانی و ندامت از رفتارهای مجرمانه، مسیر درست زندگی را بیاموزند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha