آئین تجلیل از سربازان ساعی زندان‌های همدان برگزار شد

با حضور سرپرست زندان‌های استان یازده نفر از سربازان نمونه زندان‌های استان همدان مورد تشویق و تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در مراسمی با حضور سرپرست زندان های همدان از سربازان ساعی تقدیر بعمل آمد.

این مراسم در سالن اجتماعات اداره کل زندان های استان با حضور حمزه بروجنی سرپرست زندانهای همدان، سرهنگ نوری فرمانده یگان حفاظت زندان های استان، سرهنگ بیات معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان و جمعی از کارکنان و سربازان وظیفه زندان های تابعه برگزار و از 11نفر از سربازان نمونه با اهداء لوح سپاس و هدایای ارزشمندی تقدیر شد.

حمزه بروجنی سرپرست زندان‌های همدان در این مراسم ضمن تقدیر از احساس مسئولیت سربازان وظیفه گفت: سربازان زندان ها تامین کننده امنیت زندان و جامعه هستند. من از شما سربازان قدردان و سپاسگذارم چرا که امنیت و آرامش موجود در زندان مدیون زحمات شماست.
بروجنی در ادامه سربازان را به هوشیاری دعوت کرد و افزود: مراقب فتنه ها و دسیسه های دشمن باشید چرا که دشمن از حربه های بسیاری وارد می‌شود و از دلسوزی و مهربانی شما استفاده می‌کند تا با سوء استفاده از احساسات پاک شما جوانان به اعتقاداتتان و به این نظام مقدس آسیب وارد کند. مراقب رفتار و کلامتان باشید و بدانید افراد سودجو برای رسیدن به مقاصد خود از هر فرصتی بهره می برند.
وی تصریح کرد: دوران سربازی به معنای واقعی کلمه مقدس است. قطعا در آینده از خاطراتی که با رفتار شایسته و غرور آفرین خلق خواهید کرد به نیکی یاد می کنید.
بروجنی سربازان را به حضور در دوره های حرفه آموزی و آموختن یک مهارت دعوت کرد و از آنها خواست برای آینده شغلی خود برنامه ریزی کنند و از فرصت بوجود آمده در دوران سربازی برای تامین آینده شغلی خود بهره مند شوند.
در ادامه سرهنگ نوری فرمانده یگان حفاظت زندان های استان به بیان گزارشی از اقدامات فرهنگی، حرفه آموزی و فعالیت های ورزشی سربازان وظیفه پرداخت.
در جریان این مراسم و به دلیل نزدیکی به ایام اربعین حسینی با مداحی مداح اهل بیت فضای معنوی بر مراسم حاکم شد.
در پایان نیز به یازده نفر از سربازان ساعی و نمونه زندان های استان با اهداء لوح سپاس و جوائزی ارزشمند تقدیر شد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha