اعطای مرخصی ویژه به 10 زندانی تویسرکانی برای حضور در پیاده‌روی اربعین

دادستان همدان در بازدید از زندان تویسرکان به 10 زندانی واجد شرایط و پاسخ به درخواست‌شان برای حضور در پیاده‌روی اربعین، مرخصی اعطاء کرد و با مرخصی منجر به آزادی 3 نفر از زندانیان این مرکز نیز موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان؛ در جریان بازدید مسئولان قضایی استان از زندان تویسرکان با مرخصی منجر به آزادی سه نفر از زندانیان موافقت و با اعطای مرخصی به 10 زندانی دیگر فرصتی به آنها داده شد تا راهی پیاده روی اربعین شوند.

حسن خانجانی موقر دادستان مرکز استان همدان در بازدید از زندان تویسرکان و دیدار چهره به چهره با زندانیان این شهر، گفت: این گونه دیدارها دوستانه و با هدف پیگیری مسایل و مشکلات زندانیان به صورت دوره ای انجام می شود.
حسن خانجانی افزود: زندانیانی که با گذراندن بخشی از محکومیت خود متنبه شده و این امر برای مقام قضایی مشهود گردد می توانند از ارفاقات قانونی از جمله مرخصی، رأی باز یا رأی کار بهره مند شوند و در این زمینه با بررسی وضعیت زندانیان تویسرکانی در نهایت به سه زندانی مرخصی منجر به آزادی اعطاء شد.

اعطای مرخصی ویژه به 10 زندانی تویسرکانی برای حضور در پیاده روی اربعین
دادستان همدان همچنین با اشاره به اجرای زیبای گروه سرود متشکل از زندانیان این شهر با مضامین و محتوای سید و سالار شهیدان، عنوان کرد: به تمامی زندانیان گروه سرود برای حضور در پیاده روی اربعین و زیارت کربلای معلی مرخصی ویژه اعطاء می گردد.
در این دیدار معاون رییس کل دادگستری همدان، رییس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان، معاونان دادستان همدان، رییس دادگستری و دادستان تویسرکان نیز از همراهان هیئت بازدیدکننده بودند.

اعطای مرخصی ویژه به 10 زندانی تویسرکانی برای حضور در پیاده روی اربعین

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha