دادستان همدان با مرخصی 300 زندانی همدانی موافقت کرد

مراسم جشن عید ولایت و امامت با حضور جمع کثیری از زندانیان زندان مرکزی همدان در سوله ورزشی این زندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در آستانه عید ولایت و امامت زندان مرکزی همدان با حضور زندانیان جشن بزرگ عید غدیر را برگزار کرد.

این مراسم با حضور خانجانی دادستان مرکز استان، بروجنی سرپرست زندان های همدان، عظیمی قاضی ناظر زندان و جمعی از مسئولان ستادی اداره کل زندان ها، کارکنان زندان مرکزی و جمع کثیری از مسئولان قضایی شهر همدان در سوله ورزشی زندان مرکزی برگزار شد.

در این مراسم که در فضایی بسیار شاد و مفرح برگزار شد پس از مولودی خوانی، مسابقه ای با حضور زندانیان برگزار شد که به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

در ادامه برنامه، گروه نمایش با اجرایی زیبا فضایی شاد برای مدعوین و زندانیان ایجاد کرد و شعبده بازی و اجرای موسیقی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

لازم به ذکر است در این مراسم زندانیان ساداتی که اسم علی داشتند از طرف سرپرست زندان های استان جوایز ارزشمندی دریافت کردند.

همچنین حسن خانجانی دادستان مرکز استان در پایان این مراسم اظهار کرد: به مناسبت این عید بزرگ مرخصی بیش از 300 نفر از زندانیان این زندان تایید شده است تا این ایام جشن و شادی را در کنار خانواده خود سپری کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha