اعطای مرخصی به 160 زندانی نهاوندی

به مناسبت آغاز دهه کرامت و همزمان با ورود پرچم متبرک امام رضا(ع) به زندان نهاوند، دو نفر از زندانیان این مرکز آزاد و 160 نفر از زندانیان به مرخصی خواهند رفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، با هماهنگی اداره کل فرهنگی زندانهای استان به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت روز جمعه مصادف با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، کاروان پرچم متبرک حضرت امام رضا(ع) وارد زندان نهاوند شد.

با ورود کاروان مذکور، پرچم متبرک امام رضا(ع) که با تشریفات نظامی و با احترام ویژه ای حمل و در محل برگزاری مراسم قرار گرفت. سپس روحانی کاروان سخنانی در مدح و ثنای آقا امام رضا (ع) بیان کرد.

وی گفت: زندان یکی از مکانهایی است که همواره اردات خاصی نسبت به اهل بیت مطهر(ع) نشان داده و این امر نشان از توجه قلبی و ذاتی کارکنان محاکم کیفری، سربازان و مددجویان به اهل بیت خصوصا" امام هشتم (ع) دارد.

روحانی کاروان همچنین پس از قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع)، از خداوند منان آزادی همه زندانیان را به برکت حضور پرچم مطهر رضویی خواستار شد.

در ادامه احدی از خادمین با همراهی مددجویان به مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف امام مهربانی هاپرداخت که مورد استقبال مددجویان و حضار قرار گرفت و مددجویان حاضر همزمان با مداحی خادم امام رضا(ع) به ترتیب و با نظم و آرامش خاصی به زیارت پرچم متبرک حرم رضوی نائل آمده و امام رئوف را با اشک و تضرع از راه دور زیارت کرده و ارادت خاص خود را نسبت به اهل بیت(ع) نشان دادند.

در این مراسم همچنین بسته های متبرک آستان قدس رضویی(تسبیح ،نبات و نمک) توسط خدام بین زندانیان توزیع گردید.

در ادامه این مراسم معنوی که مورد توجه و استقبال خدام محترم قرار گرفت نشان ویژه یادبود حرم مطهر امام رضا(ع) به رئیس زندان نهاوند اعطا گردید.

لازم به ذکر است با هماهنگی دادستان محترم شهرستان به میمنت ورود پرچم متبرک رضوی و به نیت امام هشتم(ع)، هشت روز مرخصی به 160 نفر از زندانیان واجد شرایط اعطا گردید و همچنین تا کنون دو نفر از زندانیان نیز با پرداخت بدهی (مالی) با اعطای مرخصی پایان حبس از زندان آزاد شده اند که پیگیری آزادی سایر زندانیان واجد شرایط تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha