ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی فاطمه الزهرا در زندان ملایر

۱۶ نفر از دندانپزشکان جهادگر شهرستان ملایر با حضور در زندان این شهر به ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای زندانیان پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان همدان، یکی از خدمات ویژه‌ای که به صورت منظم در زندان‌های استان همدان به زندانیان ارائه می شود است حضور پزشکان و دندانپزشکان جهادی و خدمات رایگان درمانی به زندانیان است.

در طول سال و به مناسبت‌های مختلف پزشکان عمومی و متخصص و همچنین دندانپزشکان جهادگر با حضور در زندان‌های استان به ویزیت، معاینه و درمان زندانیان می‌پردازند. حضور پزشکان جهادی در زندان‌ها علاوه بر افزایش سطح سلامت زندانیان و کاهش هزینه‌های درمان، سبب ایجاد آرامش در زندانها و کاهش اعزام‌های بیمارستانی می‌شود.

در هفته جاری و همزمان با آغاز هفته کرامت گروه ۱۶ نفره دندانپزشکان جهادی متشکل از ۸ زن و ۸ مرد با حضور در زندان ملایر به ویزیت و ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان برای ۱۲۲ نفر از زندانیان پرداختند.
این گروه جهادگر در حضور ۹ ساعته روز اول به معاینه ۶۲ نفر از زندانیان پرداخت که به کشیدن ۱۷۲ دندان منجر گردید.
همچنین روز دوم نیز طی ۸ ساعت اقدامات درمانی برای ۶۰ نفر دیگر از زندانیان این مرکز، ۱۴۰ دندان پوسیده و غیرقابل درمان کشیده شد و برای تعدادی از زندانیان اقدامات پیشگیرانه و تجویز دارو انجام گرفت.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha