دیدار مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان

مدیرکل زندانهای استان در این نشست گفت: توسعه اشتغال زندانیان و خانواده های آنها یکی ازدغدغه های سازمانی می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، مدیرکل زندان های استان دراین دیدار ضمن تبریک دهه ولایت و امامت گفت: : مشارکت های ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در گذشته همواره شامل حال خانواده زندانیان،زندانیان جرائم غیرعمد بوده است ، اما با توجه به کثرت و تنوع نیازهای جامعه هدف این اداره کل نیازمند مشارکت های بیشتری از سوی بنیاد و نهاد های زیر مجموعه هستند .

«عبدی»افزود : در این شرایط حساس، زندانیان و خانواده آنان از نظر معیشت، اشتغال و درآمدزایی دچار مشکلات حادی می باشند و اولویت اصلی ما اصلاح و تربیت، اشتغال برای زندانیان است و بزرگترین سرمایه ما نیروی انسانی است که می توانیم با همکاری سایر دستگاه ها زمینه اشتغال و تولید را فراهم و موانع و مشکلات برداشته شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) نیز در این دیدار بیان کرد : تمامی خدمات ستاد و بنیادهای زیرمجموعه مرهون عنایات مقام معظم رهبری است و وظیفه اصلی آن تسهیل خدمات اجتماعی و همکاری با نهادهای خدمات رسان این حوزه است .

«موسوی» ادامه داد : جنس کار در زندان و مسائل درگیر با آن در این نهاد بسیار حائز اهمیت است و توجه نکردن و پرداختن به این مسائل در آینده جامعه را دچار بحران خواهد کرد.

گفتنی است،در این دیدار«آذرمهری»معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان ها،«الوندی» رئیس اداره مراقبت بعد از خروج ،«ضیائی فرد» مسئول حوزه مدیرکل و «زنگنه»مدیر نمایندگی بیناد تعاون زندانیان استان حضور داشتند.

در پایان از زحمات و همراهمی «موسوی» مدیر کل ستاد اجرای حضرت امام (ره) تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای خبر/

دیدار مدیر کل زندان های خراسان جنوبی با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha