کسب دو رتبه برتر در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به کسب دو رتبه برتر در حوزه آسیب های اجتماعی و مبارزه با موادمخدر، عنوان کرد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته از سوی واحد های مختلف این اتفاق رقم خورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به کسب دو رتبه برتر در حوزه آسیب های اجتماعی و مبارزه با موادمخدر، عنوان کرد: با تلاش و پیگیری های صورت گرفته از سوی واحد های مختلف این اتفاق رقم خورده است.

کهربایی با بیان اینکه گروه کاری اداره کل زندانها در حوزه مدیریت آسیب های زندانیان و خانواده زندانیان اقدامات مهمی را انجام داده است، تصریح کرد: در این حوزه تلاش شده است درصد تحقق و پیگیری مصوبات و جلسات به شکلی باشد تا اثر گذاری لازم صورت پذیرد.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به دریافت عنوان گروه کاری برتر سال 1401 استان سمنان در حوزه آسیب های زندانیان و خانواده زندانیان، افزود: این اتفاق صرفا با تلاش های همکاران ما در این حوزه ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در هفته مبارزه با مواد مخدر نیز اداره کل زندانهای استان سمنان شایسته تقدیر شده است، تشریح کرد: مقابله با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر در دستور کار مجموعه های مختلفی است که در این حوزه نیز اداره کل زندانهای استان سمنان با اقداماتی که منجر به کاهش این پدیده شده است شایسته تقدیر گردیده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha