خیرین روزه‌دار سمنانی با اهدای 45‌ میلیارد ریال به یاری زندانیان جرائم غیر عمد شتافتند

مدیر کل زندانهای استان سمنان با اشاره به برگزاری جشن گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در سراسر استان، گفت: 45 میلیارد ریال کمک خیران در مراسم جشن گلریزان سمنان گردآوری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه سنت حسنه گل‌ریزان در شهرستان‌های استان سمنان همزمان با ماه رمضان در حالی برگزاری می باشد، ابراز کرد: در شهرستان سمنان در شب گذشته بیش از 45 میلیارد ریال به جهت آزاد سازی زندانیان گرد آوری شده است.

وی با بیان اینکه 75 نفر زندانی محکوم مالی نیازمند در زندان‌های استان محبوس هستند، افزود: با کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان و همچنین مفاد قانونی به زودی امکان آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرنقدی استان سمنان فراهم می‌شود.

مدیر کل زندانهای استان سمنان، بیان کرد: در سال گذشته بدهی افرادی که با کمک‌های نیکوکاران و استفاده از تمهیدات قانونی از زندان‌ها آزاد شدند، بیش از 500 میلیارد ریال بوده است که با همکاری خیران و ستاد دیه با پرداخت 53 میلیارد ریال زمینه آزادی 116 نفر فراهم گردید.

کهربایی همچنین درباره رسیدگی به خانواده زندانیان در سراسر استان سمنان نیز گفت: اداره کل زندانهای استان سمنان در کنار آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد از طریق انجمن حمایت از خانواده زندانیان خانواده های نیازمند را شناسایی وبا اهدا بسته‌های معیشتی و بن‌های خرید نقدی حمایت از آن خانواده‌ها را نیز دنبال می‌کند.

وی ضمن گرامی داشت عید سعید فطر، تاکید کرد: چنانچه مردم استان سمنان قصد کمک به خانواده زندانیان نیازمند را دارند می‌توانند زکات فطریه خویش را به انجمن‌های حمایت زندانیان که در همه شهرستان‌های استان مستقر است، اهدا کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha