آزادی10 زندانی در عید سعید قربان

با پیگری های صورت گرفته از سوی مددکاران و بازدید های قضات در هفته قوه قضائیه از ندامتگاه مرکزی سمنان 10 زندانی آزاد و به بیش از 111 نفر از زندانیان واجد شرایط مرخصی اعطا گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امیر اصغری علائی رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اعمال ارفاقات قانونی، گفت: با پیگیری های صورت گرفته از سوی مددکاران و بازدید های قضات در ایام هفته قوه قضاییه ارفاقات قانونی برای زندانیان رقم خورده است.

علائی با اشاره به آزادی چند تن از زندانیان در روز عید قربان، خاطر نشان کرد: با پیگیریهای صورت گرفته در هفته قوه قضاییه و به برکت این روز مبارک 7 تن از زندانیان آزادی پایان حبس را دریافت کرده اند.

رئیس ندامتگاه مرکزی سمنان با بیان اینکه به بیش از 111 نفر از زندانیان در این ایام مرخصی اعطا گردیده است، تصریح کرد: با همکاری خوب دستگاه قضایی و پیگیر مددکاران در ایام هفته قوه قضاییه این مرخصی ها برای زندانیان واجد شرایط اعمال گردیده است.

وی با اشاره به اینکه در این میان 1 نفر نیز با پرداخت دیه و 2 نفر با گذشت شکات آزاد شده اند، افزود: در مجموع با گذشت شکات و پرداخت دیه و آزادی پایان حبس 10 زندانی در روز عید قربان آزاد شده اند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha