زندانیان همدانی راهی عرفات شدند

در راستای اجرای اولویت های سازمانی و تاکید بر بازاجتماعی شدن زندانیان از طریق اجرای برنامه های فرهنگی، دعای معنوی روز عرفه در تمامی زندان های همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، همزمان با سفر معنوی حجاج در نهم ذیحجه به صحرای عرفات، زندانیان استان همدان نیز برای استغفار و طلب بخشش از درگاه احدیت راهی محل برگزاری مراسم پرفیض دعای عرفه شدند تا در مقابل خداوند سبحان سر تعظیم فرود آورند.

پورسینا رئیس اداره فرهنگی زندان های استان همدان با اشاره به تاثیر برنامه های فرهنگی بر تغییر تفکر و رفتار زندانیان گفت: انسان محصول محیطی است که در آن زندگی می کند. گاهی تغییر فضای فیزیکی می تواند زمینه ساز تغییرات فکری باشد.

رئیس اداره فرهنگی زندان های همدان افزود: تنوع برنامه های فرهنگی و برگزاری مراسمات مذهبی برای زندانیان سبب می شود تا آنها از باورهای گذشته دور و به مسیر جدیدی هدایت شوند.

پورسینا تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق بند سوم اولویت های ابلاغی ریاست سازمان زندانهای کشور که بر کاهش آسیب و بازاجتماعی شدن زندانیان از طریق اجرای درست فعالیت های فرهنگی تاکید دارد روز گذشته دعای معنوی عرفه در زندان های استان همچون سایر برنامه های مذهبی باحضور و استقبال پرشور زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha