خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی آمل به زندانیان

گروه بسیج جامعه پزشکی سپاه آمل از قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور در زندان به زندانیان آملی خدمات پزشکی، درمانی و مشاوره ای ارایه دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، ارسلان بابویه رئیس زندان آمل با اعلام این خبر گفت: این گروه جهادی متشکل از پزشکان متخصص چشم پزشکی، دندانپزشکی و پزشکان عمومی و همچنین روانپزشک و مشاوران خانواده بوده که به زندانیان زندان آمل خدمات درمانی و مشاوره ای رایگان دادند.

رئیس زندان آمل با اشاره به سند تحول دستگاه قضایی بیان کرد: یکی از محورهای تحول در دستگاه قضا، استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و گروه های جهادی است که این اهداف با پیگیری های مستمر در حوزه های مختلف در شهرستان آمل محقق گردید.

وی افزود، علاوه بر گروه جهادی پزشکی، بهره مندی از ظرفیت گروه های جهادی وکلا ، اشتغال و حرفه آموزی و همچنین خیرین ایثارگر در جهت تقویت حمایت های معیشتی برای خانواده زندانیان نیازمند و تکمیل پروژه های عمرانی زندان آمل در دستورکار قرار دارد .

بابویه از پزشکان خَیری که زکات علم و تخصص خود را اینگونه پرداخته و با حضور در زندان ها زندانیان را مانند دیگر اقشار جامعه مورد لطف و تفقد قرار دادند، قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha