ملاقات حضوری زندانیان همراه با صرف نهار در زندان ساری

با تلاش واحد فرهنگی و تربیتی زندان ساری و به منظور حفظ پیوند خانوادگی و تحکیم بنیان خانواده ها ملاقات متفاوتی در مجتمع ورزشی اداره زندان ساری انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، اداره زندان ساری طی اقدامی انساندوستانه ملاقات حضوری خانواده و فرزندان زندانیان را همراه با صرف نهار در سالن ورزشی زندان برگزار کرد.
شالیکار رئیس زندان ساری بیان کرد: اعطاء ملاقات‌ها با هدف تقویت روحیه زندانیان، کاهش آسیب های رفتاری وتحکیم بنیان خانواده از اولویت های اجتماعی نظام زندانبانی اسلامی است .
وی افزود، برابر ضوابط آیین نامه اجرایی سازمان زندانها اعضای خانواده زندانیان می توانند با زندانی ملاقات کنند و این ملاقاتها می تواند به صورت کابینی، حضوری، مجازی و الکترونیکی باشد.

شالیکار گفت: این برنامه با هدف ترغیب زندانیان فعال در شورای فرهنگی، قرآنی و هنری زندان صورت گرفت و 30 نفر از زندانیان با خانواده خودشان ملاقات کردند و برای تشویق آنان ملاقات حضوری را همراه با صرف نهار برگزار کردیم .

رئیس زندان ساری تصریح کرد: تعداد 100 نفر از اعضای خانواده زندانیان اعم از همسر، فرزند، پدر و مادر با آنان ملاقات و همچنین در این ملاقات برنامه های مختلف فرهنگی برای فرزندان زندانی در نظر گرفته شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha