کمک ۱۲ میلیارد تومانی خیرین مازندران برای آزادی ۱۳۰ زندانی غیرعمد

خیّر نیک‌اندیشی که حتی از بردن نامش پرهیز می‌کند، با اهدای مبلغ ۹ میلیارد تومان در شب ضیافت الهی ۱۳۰ زندانی جرایم غیرعمد را به کانون گرم خانواده فرستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، غروب بیست و هفتمین ماه مبارک رمضان، امام جمعه بابل، رئیس کل دادگستری، مدیرکل زندان‌های مازندران ،دادستان شهرستان بابل،خیرین، مدیران شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و اقشار مختلف مردم در محل "هتل میزبان بابلسر" دور هم جمع شدند تا در جشن گلریزان شرکت کنند.

علی استادی مدیرکل زندان‌های مازندران در این مراسم گفت:جشن گلریزان ریشه در سنت ایرانی اسلامی ما دارد و باید از ظرفیت رسانه برای رونق بیشتر جشن‌های گلریزان استفاده کرد.

وی ادامه داد: جشن گلریزان برای گره‌گشایی از مشکل هم‌نوعان و کمک به آزادی زندانیانی است که ناخواسته، بدون ارتکاب جرم و به دلیل بدهی مالی وارد زندان‌ها شده‌اند و باید به عنوان تکلیف الهی همه دست به دست هم بدهیم و برای آزادی این عزیزان کمک کنیم.

استادی با اشاره به اینکه ستاد دیه نقش ویژه‌ای در مردمی‌سازی جشن‌های گلریزان دارد، گفت: ستاد دیه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفت، چرا که نقش ویژه‌ای به عنوان حلقه میانی در مردمی‌سازی جشن‌های گلریزان دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه تعداد دیگری زندانی به علت بدهی مالی مانند مهریه، نفقه و محکومیت مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند و منتظرند که با کمک خیرین در جشن‌های گلریزان زمینه آزادی آنها فراهم شود گفت: جشن‌های گلریزان با هدفی بزرگ برای رفع مشکل همنوعان و کمک به‌آزادی زندانیانی است که ناخواسته و بدون جرم، قصور و تقصیر و فقط به‌علت بدهی مالی وارد زندان‌ها شده‌اند.

وی همچنین افزود: در جشن گلریزان مبلغ ۳میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان با کمک خیران و بنگاه‌های اقتصادی با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد که در روز های آینده زندانیان دیگری به آغوش خانواده باز می گردند.

گفتنی است؛ خیرین و نیکوکاران مازندرانی در این جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی ۱۲ میلیارد و ۲۵۵میلیون تومان کمک کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha