دیدار خیر خواهانه با خانواده‌های زندانیان گرمسار

در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه و در پی دیدار ها با خانواده های نیازمند زندانیان مددکاران و رئیس زندان گرمسار با چند خانواده زندانی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، علیرضا نجم الدین رئیس زندان گرمسار در گفتگو با خبرنگاران درخصوص اثرات بازدید از خانواده زندانی، گفت: با توجه به اینکه این خانواده ها بیشتر از همه در معرض آسیب های متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قرار دارند با بازدید و پیگیری جهت رفع مشکلات این خانواده ها می توانیم از وقوع جرائم پیشگیری نمائیم.

نجم‌الدین با اشاره به توزیع بیش از 40 بسته معیشتی در بین خانواده نیازمند زندانی، تصریح کرد: با همکاری خوب خیرین و نیکو کاران بیش از 40 بسته معیشتی هریک به ارزش 500 هزار تومان در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع گردید.

رئیس زندان گرمسار با بیان اینکه در این بازدید ها رفع حداقلی مشکلات خانواده ها در دستور کار مددکاران قرار دارد، عنوان کرد: مددکاران ما و انجمن های حمایت در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات متعدد این خانواده ها که ناشی از اتفاقی که برای سرپرست خانواده افتاده است را جبران کنند.

وی از توزیع کارت هدیه در بین خانواده های نیازمند زندانی خبرداد، و گفت: در هر بازدید به خانواده های نیازمند یک کارت هدیه به ارزش ریالی 500 هزار تومان اهدا گردید.

دیدار خیر خواهانه با خانواده‌های زندانیان گرمسار

دیدار خیر خواهانه با خانواده‌های زندانیان گرمسار

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha