310 زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی آزاد شدند

 مدیر کل زندانهای استان مرکزی از آزادی310 زندانی جرائم غیر عمد خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه در ادامه خاطرنشان کرد؛ این تعداد زندانی در مدت اخیر با حمایت‌ و کمک های خداپسندانه خیّران به ستاد دیه و بخشش طلبکاران ، از بند زندان رها و به کانون خانواده خود بازگشتند.

مدیر کل زندانها و نائب رئیس ستاد دیه استان مرکزی افزود: مجموع بدهی این زندانیان 26 میلیارد و 600 میلیون تومان بوده که 142 میلیارد ریال آن از سوی شاکیان بخشیده شد و 48 میلیارد ریال نیز آورده مددجو بوده است .

وی اظهار داشت: حدود 69 میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیرعمد از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است .

این مقام مسئول بیان داشت : در مجموع حدود 75 میلیارد ریال از کل بدهی‌های این افراد به صورت کمک بلاعوض از سوی ستاد دیه استان مرکزی و کشور پرداخت و مابقی با پذیرش اعساز از سوی مراجع قضایی صورت گرفته است .

اسلام خواه در ادامه مطلب فوق اظهار داشت : هم‌اکنون 140 زندانی غیرعمد در استان مرکزی برای آزادی و رفع بدهکاری چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

عضو هیأت امناء ستاد دیه استان مرکزی گفت: شماره حساب‌های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای کمک‌های مردمی در آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص یافته است.

انتهای خبر / اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha