بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از زندان‌های محلات و دلیجان

مدیر کل زندانهای استان مرکزی در ادامه سرکسی های خود از مراکز تأمینی و تربیتی به همراه روسای ادارات تحفاظت و بازرسی اداره کل  به صورت غیر مترقبه در زندانهای محلات و دلیجان ضمن گفت و گو  با زندانیان و کارکنان  ، فعالیت  حوزه های مختلف این مجموعه را بررسی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، علی اسلام خواه در این دیدار سرکشی از زندان وآگاهی از وضعیت زندانیان را تکلیفی مهم دانست و اظهار کرد؛ پیگیری وضعیت زندانیان از طریق ایجاد تعامل با مقامات قضایی و رسیدن به هدف کاهش آمار جمعیت کیفری به عنوان یکی از برنامه های اصلی در سازمان زندان ها مورد تاکید است .

وی در ادامه یادآور شد؛ استمرار حضور مسئولان در زندان به منظور رسیدگی به درخواست های قانونی زندانیان موجب کاهش آلام ونگرانی و همچنین عاملی موثر بر فرآیند اصلاح پذیری مجرمان و رفع بخشی از مشکلات پیش روی خانواده آنان است.

اسلام خواه در ادامه آموزش زندانیان و ایجاد فرصت های شغلی برای آنان را هدفی دیگر توصیف و خاطرنشان کرد؛ توامندسازی زندانیان از طریق ایجاد اشتغال ودرآمد به عنوان رکن اصلی فعالیت های اصلاحی در زندان ها در اولویت است .

این مقام مسئول در ادامه حضور گزارش رؤسای زندانهای مورد بازدید را را استماع و نکات لازم به منظور بهبود و ارتقاء فعالیت ها را یادآور شد.

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha