بازدید سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان همدان از زندان تویسرکان

سرپرست زندان ها استان همدان با همراهی مدیرعامل بنیاد تعاون و رئیس اداره بازرسی از زندان تویسرکان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، حمزه بروجنی سرپرست زندان های استان با همراهی کاظمیان مدیرعامل بنیاد تعاون و رئیس اداره بازرسی اداره کل زندان ها از با هدف بررسی کیفیت اجرای اولویت های پنجگانه سازمانی از زندان تویسرکان بازدید کرد.
بروجنی پس از اجرای مراسم استقبال، بلافاصله در جلسه شورای اداری این زندان شرکت کرد. در ابتدای این جلسه هادی عبدالوند رئیس زندان تویسرکان گزارشی جامع از عملکرد این مرکز ارائه کرد.

سرپرست زندان های استان همدان پس از شنیدن عملکرد هر یک از واحدها، دیدگاهها و راهبرد های مدیریتی خود را بر مبنای اولویت های پنجگانه تشریح کرد.

حمزه بروجنی با اشاره و تاکید بر صعوبت کار زندانبانی همکاران خود را به سعه صدر و اخلاق مداری توصیه کرد و گفت: مراجعین ما قشر آسیب پذیری هستند که باید با نهایت صبر و حوصله با آنها رفتار کنیم. همه ما نماینده ای از خانواده بزرگ سازمان زندان های کشور هستیم پس وظیفه داریم از هرگونه اقدام و رفتاری که باعث ایجاد هزینه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی می شود، پرهیز کنیم.

خوش خلقی با جامعه هدف، رعایت نظم و انظباط اداری و اخلاق مداری در محل کار، برنامه محوربودن و توجه به رفاهیات کارکنان اهم مطالب مورد تاکید سرپرست زندان های استان در جلسه شورای اداری زندان تویسرکان بود.

درادامه بروجنی سرپرست زندان های استان از قسمت های مختلف اداری بازدید نمود و در جریان عملیات بهسازی و عمرانی توسعه یافته قسمت اداری قرار گرفت.

درقسمت دیگری از این بازدید سرپرست زندان های استان باحضور در مجموعه پوسته داخلی زندان از اماکن مختلف داخلی بازدید و با حضور در بندها به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.
بروجنی پس از شنیدن مشکلات زندانیان دستورات لازم جهت رسیدگی به درخواست های قضایی آنها را صادر و بر تجهیز اتاق ها به امکانات رفاهی در راستای اعتلای حقوق شهروندی زندانیان تاکید کرد.

در پایان این بازدید سرپرست زندان های همدان از اقدامات انجام شده در این زندان قدردانی کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha