حضور چشمگیر کارکنان اداره‌کل زندان‌های استان کردستان در نماز جمعه سنندج

همزمان با دومین روز از هفته بزرگداشت قوه قضائیه، کارکنان اداره کل زندان های استان کردستان همراه با کارکنان دستگاه قضایی استان در نماز جمعه سنندج حضوری گسترده پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی رئیس کل دادگستری کردستان روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به شخصیت شهید بهشتی اظهار کرد: شهید بهشتی در مقابل انواع توطئه ها و تخریب های دشمنان ایستاد و در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نیز به شهادت رسید.

حضور چشمگیر کارکنان اداره کل زندان های استان کردستان در نماز جمعه سنندج

وی افزود: شهادت شهید بهشتی و یاران وی موجب اثبات حقانیت نظام اسلامی بود.
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: شهید بهشتی زمانی که رئیس شورای انقلاب اسلامی بود، نگاه ویژه ای به کردستان داشت و هیئت ویژه ای برای کردستان تشکیل داد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: راه اندازی صندوق قرض الحسنه سنندج هم از یادگارهای شهید بهشتی برای مردم کردستان است.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه یکی از ارکان نظام اسلامی ایران است و این قوه نقش ویژه ای را در راستای خدمت به مردم ایفا می کند و تصور یک روز بدون دستگاه قضایی قابل تصور نیست.
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: ما در دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و دستورات رئیس قوه قضائیه برای رفع دغدغه های مردم تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی یکی از پرکارترین دستگاه های استان است و مردم به این مهم اشرافیت دارند.
وی افزود: مسئولان دستگاه قضایی در استان کردستان یک روز را در هفته برای ملاقات عمومی گذاشته و در سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۰ هزار ملاقات عمومی را در سطح استان داشته اند.
وی از نمازگزاران سنندجی خواست که مراقب توطئه های رسانه ای دشمنان باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: از معتمدین محلی انتظار می رود که در راستای گسترش صلح و سازش و جلب رضایت صاحبان دیون تلاش بیشتری نمایند چرا که دشمنان از امور قصاص سوء استفاده کرده و با موج سواری رسانه ای این موارد را به گونه ای وارونه نشان می دهند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha